Atsakyti
Viso 9 žinutės, 1646 parodymai ir 9 dalyviai
9
Kur kreiptis jei kliente negavo prekes?
pradėjo coliuke* , 2014 09 01, 13:06

Sveikos paneles, siuciau panelei siuntinuka neregistruotu pastu ir dar vis negavo, o praejo 14dienu. Kur kreiptis? O cekio neissaugojau :(

1
4430
Nataliuxxxx , 2014 09 01, 14:10

Kiek zinau neregistruotu atsekti neimanoma,jei dingtu registruotas tada imanoma.

315
Mango. , 2014 09 01, 14:11

Atsiras. aš vieną kartą mėnesį negavau, po to atsirado:)

89
KitKat , 2014 09 01, 14:29

Geriausia siųsti registruotu ir nebus jokio galvos skausmo :) O šiaip sėkmės jums ;)

114
fendi666 , 2014 09 01, 15:21

Galima atsekti ir registruota ir neregistruota. Nieko nepasimeta tokie kaip neregistruoti tik apgaudyneja taip sakydami . . per policija karta man suseki. neregistruota. :))) policijos zodziai: nereg yra. uzfiksuojami kaip ir reg. . kompiuteriuose juk suvedami duomenys viskas. Tad dar tegul palaukia. arba eikit i pasta ir klauskit. :)

80
Gigaaa , 2014 09 01, 15:41

Nereg. kompiuterį nieko neveda, nes siuntinys neregistruotas niekur, suveda tik kainą už pašto ženklus ir t.t. :) Buvo ir mano pasimetęs, palaukiau apie tris sav ir atėjo :) O atvejų dėl pasimetimų nemažai žinau:)

14
Dange99 , 2014 09 01, 15:53

niekur negalite kreiptis, dingo ir dingo,buvo ir man taip

9
coliuke* , 2014 09 01, 17:30

Nu aciu paneles uz informacija [:sypsenele]

114
fendi666 , 2014 09 03, 19:32

suvda asmenu duomenis cia toms kurrios dar blogai zino tai :))) neregistruoja siuntinio . bet kompiuteryje lieka duomenys kaip irodymas jog buvo siusta ir uz siuntima sumoketa. per policija as ta nereg susekiau. su policijos pagalba. blogai manot jai nereg neimanoma rast :))) sakau ta tik is patirtis. ns ta teko patirt tai tik.

« Diskusijos apie naudojimąsi tinklapiu